20 mai 2013

4 infrangeri la rand

In play-off-ul campionatului de fotbal Fairplay am mai disputat 4 partide, pe care, din pacate, le-am pierdut, desi unele jocuri nu am practicat un fotbal prost. Am intalnit pe rand echipele Burtosii care ne-au administrat un scor prea mare pentru valoarea dintre echipe 10-4, ISO care ne-a batut 4-2 intr-un joc destul de echilibrat in care noi ne-am evidentiat prea putin pe faza de atac, EBS care ne-a invins cu 7-2 scorul fiind prea mare pentru realitatea din teren deoarece am dominat o buna parte din joc, dar din cauza unor neintelegeri in echipa a catorva jucatori am cedat jocul pe final, si in cele din urma partida retur cu Inter Junior care ne-a invins cu 4-2 dupa un meci echilibrat in care am condus de 2 ori si in care din nou pe fondul a unei neintelegi din echipa am cedat jocul si am permis adversarului sa revina si sa ne bata. Urmeaza un meci foarte important cu Geografii pe care speram sa ii batem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu